12/15/2011

FIGURES PER DECORAR L'ARBRE DE NADAL

Figures nadalenques de Feltre 

Ja fa dies que tinc el meu arbre de nadal decorant el menjador de casa. De ben petita que m'ha agradat entretenir-me, una tarda d'hivern, engalanant l'arbre. Abans amb avet natural o amb alguna branca ben bonica. Ara el tinc de basar, de plàstic i plegable. Per ara és el que tinc o el que puc tenir. L'havia decorat amb unes boles platejades i unes garlandes i cintes amb estrelles, però li faltava alguna cosa. Així que he fet unes figuretes de feltre que crec que li confereix un toc més personal i l'acaba de fer més màgic. Una campana amb grèvol, una corona nadalenca, un arbre de nadal, un ren, un ninot de neu, un angelet...



Si vols decorar el teu arbre de nadal amb algunes de les figuretes decoratives en tinc de disponibles per només 2€ la peça o 3€ els farcits (arbre, corona, bola i bastonet) 
o un paquet variat de 6 figuretes per 10€
I sinó, agafeu-los com a idea per poder fer les vostres decoracions de nadal!

Aquí us deixo algunes fotos: 







BONES FESTES!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...